sol.kzbydocs.com


Шайтан адамды қалай азғырады? -

сорт: есептік | күні бойынша
24.11.20
[9]
шерту:21

Шайтан адамды қалай азғырады? -
Адамның алдағы күнге деген үмітін үзу, әр ісінде өзін ақтау, бәрін бүгінмен шектеу, құмар ойындары, асығыстық, жауапсыздық, өркөкіректік, өзімбілемдік пен мақтан да оның белгілі құрығына жатады. Арсыздыққа салса да атаққа құмарту, қандай жолмен болса да байысам деу, құлқынның құлы болу, өткінші нәрселерге деген әсіре әуестік те шайтанның лас істерінен.
Сынақ ретінде берілген бұл пәниде адам баласын азғыратын нәрселер көп. Соның ең бастысы нәпсі мен шайтан екені анық. Алла Тағала әу баста періштелер мен жындарды жаратқанда, шайтан жындар қатарынан табылған. Оны кейде әртүрлі атап жатамыз. Шайтан (сатан) сөзі иудейлердің Тәуратында «қарсы күш» ретінде сипатталса, христиандардың Жаңа Өсиетінде бұл дүниенің иесі ретінде білінген. Алланың қарғысына ұшырағанға дейінгі есімі «Әзәзіл» (Құдайдан қолдау тапқан) болған.
Құранда айтылған сұрықсыз қылықтарына қарап отырып шайтанға тән дұшпандық түрлерін, адамды қалай азғыратыны жайлы жалпы түсінік алу қиын емес.
muslim.kz/kk/article/346-shaitan-adamdy-qalai-azgyrady.html


шайтан қандай

- Пайғамбардың ол жаққа барған-бармағанын көзіңмен көрген жоқсың ғой, деп шайтан жігіт көңіліне күдік ұялатқысы келді. Бірақ жігіт онысына да көне қоймады.
Шайтан енді екінші жақтан келді: «Алла - Рақымды, Мейірімді, Кешірімді, Рахман, Рахиим емес пе? Оның үстіне қаншама күнәһар бар. Соның бәрінен есеп алынады дейсің бе? Көппен көрген ұлы той! Жұртпен бірге пешенеңе жазғанын көресің. Қайсыбірін уайымдайсың?
Қауесет тарату ісіне берілген үкім Саяси, экономикалық және әлеуметтік жағдайларға зарарын тигізетін қауесет тарату ісінің үкімі қандай? Шариғатта оны қарастыру жолдары қандай? Ислам дінінде оған қарсы қолданатын ...
Сондай-ақ, Құран Кәрімде «Шайтан жындардан еді, ол Раббысының бұйрығына қарсы келді» делінген.[2] Осы аятқа сүйене отырып, оны періште емес деуге негіз бар.  Сондай-ақ, періштелердің Аллаға қарсы келмейтіні аян. Ал, шайтан Аллаға әміріне қарсы келіп отыр.  Құранда
Аквариум балықтарын қадағалау - қан қысымын қалыпта ұстауға, канарейка депрессияға ұшырағандарға сеп. Тотықұс тұтықпаны емдейді. Ақ тышқан неврозбен ауыратындарға көмекші.
Былтыр Жамбыл облысындағы Ішкі істер саласының мамандары кемтар балаларды атпен серуендетіп, сол арқылы емдеу курсын ұсынған болатын. Сол сияқты Шымкенттегі «Мейірім» мүгедек балалар орталығында да атпен серуендету емі жүргізіледі. Атпен серуендеу яғни, ғылыми түрде иппотерапия деп аталатын ем түрінің өте пайдалы екенін ғалымдарымыз дәлелдеп отыр.
Сондай-ақ, Құран Кәрімде «Шайтан жындардан еді, ол Раббысының бұйрығына қарсы келді» делінген.[2] Осы аятқа сүйене отырып, оны періште емес деуге негіз бар.  Сондай-ақ, періштелердің Аллаға қарсы келмейтіні аян. Ал, шайтан Аллаға әміріне қарсы келіп отыр.  Құранда: «Олар Алла тағала өздеріне бұйырған әмірлеріне қарсы келмей, не бұйырылса, соны орындайды», - делінсе, тағы бір аятта: «Көктер мен жердегілердің барлығы Алла тағаланікі. Оның қасындағылар (періштелер) Оған құлшылық етуден  жалықпайды да шаршамайды...
Уәсуәсә дұға, зікірмен азайып жоқ болады. Сондықтан күнәға бейімделе бастағанда дереу Алла тағаланы еске алу керек, истиғфар (әстағфируллаһ), салауат және дұға оқып шайтанды алыстатуға тырысу керек. Шайтаннан құтылу үшін дінге мойынсұну керек.
Жаман нәрселерді ойлап, жаман жерлерге барып шайтанға көмекші болмау керек! Өйткені хадис шәрифте «Құзға жақын жүргендер бір күні оған құлайды» делінген.
Хазреті Имам Ғазали былай дейді: Әр адамда жабысып, мазасын қашыратын ең кемі бір шайтан болады. Шайтанның беретін уәсуәсәларынан сақтану керек.
Шайтаны являются преданным орудием Иблиса при свершении зла. Исламские предания говорят, что эти существа побуждали к совершению грехов благочестивых людей и пророков, таких как Юсуф. Некогда над какой-то численностью шайтанов имел власть пророк Сулейман, но им удалось уйти из-под его влияния и вернуться к своим мерзким делам. По сей день шайтаны строят преграды на пути людей, стремящихся к праведности. Они мешают им молиться, учат их волшебству и заставляют забыть об Аллахе, часто придавая греховным поступкам несчастных вид благих дел.
Жазалау және ынталандыру: “Мынаны жасайтын болсаң, мұны бермейміз, көшеге шығармаймыз” деген секілді кейбір жазаларды беру дұрыс болса да, қандай жағдай болмасын баланы ұруға болмайды. Жаза көңілін қалдыратындай болмауы тиіс. Ешкімнің, өзге адамдардың көз алдында да жасалмауы тиіс. Игі істеріне өз орнымен, жасына сай ойыншық немесе велосипед алып беру секілді сыйлықтар әперіп марапаттап тұру керек. “Бұл велосипедті әкем маған Құран кәрімді хатым еткенім үшін алып берді” деп айтатындай болуы тиіс.