sol.kzbydocs.com


Философияның қандай бөлімі адам мәселесін зерттейді антропология әлеуметтік философия онтология

сорт: есептік | күні бойынша
23.10.20
[3]
шерту:12

Философияның қандай бөлімі адам мәселесін зерттейді антропология әлеуметтік философия онтология
347.Материяның қандай анықтамасы, философия және жаратылыстану саласындағы XIX – XX ғасырлардағы дағдарысқа себеп болды?:// ол зат және өріс
199.«Мен нені білемін», «мен істеуім керек», «мен неге сене аламын», «адам деген не» деген сияқты 4 сұрақтарын қойған неміс философы?://
573.Кейбір ғалымдардың пікірінше, адам мен қоғамның арасында жаңа кезең, адам өзінің ақыл – парасаты арқылы табиғат пен қоғам арасындағы қатынасты үйлесімді түрде құру кезеңі болуы керек деп есептейді. Бұл қалай аталады?://
574."Бұл дүниетаным - тұтас, синкретикалық дүниетаным, әр түрлі көзқарастар, қиял, елес, табиғилық пен құпиялылық - бәрі бір ортақ бейнелі әлемнің түріне келтірілген" - тұжырымдама қандай дүниетанымның формасын анықтайды?
fullref.ru/job_271300daa0eb4d45b407e993f3e3c34f.html


аристотель қандай адам
Төмендегі анықтама адамдардың қандай қауымдастығын білдіреді?: «...бұл адамдардың қоғамдық құқық пен заңға сүйенетін құрылымы, тарихи дамудың туындысы»://
«Ақиқат – бұл теориялық конструкция, керек жетістіктерге қол жеткізуге мүмкіндік береді. Ақиқат – мақсатқа жетудің құралы». Бұл тұжырым қандай философиялық ағымға тән?://
«Мен нені білемін», «мен істеуім керек», «мен неге сене аламын», «адам деген не» деген сияқты 4 сұрақтарын қойған неміс философы?
ХХ ғ. қандай философиялық бағыт, Хайдеггердің айтуы бойынша, “бүкіл тіршіліктің құлап қалуын, мәнсіздігін және амалсыздығын” көрсетіп береді?:// +Экзистенциализм
«Әр адам, еркіндікке ие болып, дүниедегі барлық оқиғалар үшін жауапкершілікті мойнына артып алу керек» деген XXғ. француз философы кім?://СартрФилософия - ерекше ғылым. Оның пәрмені мен мәні дүниеге көзқарасы мен методологиясында. Ол ұлттық шеңберде немесе белгілі бір ағым аясында тұйықталып қалмайды. Философия - қашанда бүкіл адамзат табысы, баршаға ортақ рухани жеміс, әлемдік өркениеттің, рухани
Философияның пайда болуы. Философияның пайда болуы ежелгі дүниеге қатысты. Философиялық білімдердің бастауы біздің заманымызға дейінгі VІ—V ғасырлардағы құл иеленуші мемлекеттерде — Қытайда, Үндістанда, Грекияда болғаны айқын көрінеді.
Адамның жеке басының қалпын сипаттағанда оның өзң өмір сүретін қоғамдық ортаның әсерімен қалыптасқан ерекшеліктерімен қасиеттері есепке алынады. Бұларға адамның көзілдірік киетіні, аяғында протез болуы, ашушандығы, ақырын сөйлейтіндігі сияқты ерекшеліктері жатпайды.
Адамзат тарихында даму заңдылығын ашып көрсету барысында мынадай әрі бұлтартпайтын өмірлік мысалға жүгінуге болады: адамдар саясатпен, ғылыммен, өнермен, дінмен, т.б.
Философия - адамзат баласының сонау ықылым заманнан басталған білімі, қоғамдық сананың формасы, болмыс пен танымның жалпы заңдылықтары туралы ілім. Кез келген адамды әлем, қоршаған орта, дін, білім, саясат, мәдениет мәселелері бей-жай қалдырмайтыны айдан анық. Міне, осы мәселелер философия пәнінің негізгі қарастыратын бөлімдері болып табылады. Философия ( phileo - сүю, sophia-даналық) сөзі грек тілінен аударғанда - даналыққа деген махаббат мағынасын білдіреді. Б.з.д. VII - VI ғғ. Ежелгі Үнді, Қытай және Грек жерлерінде бір уақытта пайда болды.
1.
Адам проблемасы философия ғылымымен құрдас десе де болады. Бұдан философияның өзі сонау көне замандардағы ойшылардың адам жөніндегі, оның дүниеде атқаратын қызметі мен алатын орны жөніндегі ой - толғауларынан туғаны дәлел болады. Бір нәрсенің сырын ашып, білу үшін алдымен адам бұл туралы ештеңе білмейтінін түсініп, соны іште де болса мойындау қажет. Біздің білуімізше, философияның мәселесі - бұл сананың, рухтың табиғатқа, материяға, субъективтің (адамның ) ішкі дүниесінің объективтікке (сыртқы дүниеге) қатынасы.