sol.kzbydocs.com


Адам деген түсініктің мағынасы қандай ? - Cұрақ-Жауап сайты

сорт: есептік | күні бойынша
13.07.20
[6]
шерту:46

Адам деген түсініктің мағынасы қандай ? - Cұрақ-Жауап сайты
Адамның дүниеге қатынасы, оның негізгі сипаты мен табиғаты осы мәнмен анықталады. Сыртқы табиғатты өзгерту қызметінің өзі негізгі екі түрлі мәнді іске асыру үшін болуы мүмкін: біріншіден, табиғат пен адамның бірін-бірі толықтыратын, жаңғыртатын үйлесімді байланысы және екіншіден, табиғатты тек пайдалануға ұмтылу. Табиғатқа тек қана пайдагершіліктің көзімен қарап, тек өзінің бір мұқтаждығының тұрғысынан қатынас жасау антикалық дәуірден бастап Еуропада кең өріс алды.
Адамдарға өз құлқынан басқаның бәрін тәрік етушілік меңдеп кеткен дәуірлерде ол табиғатқа  ғана емес, ең алдымен адамның адамға қатынасында ең үлкен апаттарға душар етеді. Осындай пиғыл 20 ғасырда айрықша зор алапаттар туғызды. Оның кейбір мысалдары: екі рет болған дүниежүзілік соғыс, белгілі кезеңде Еуропада бел алған фашизм, бұрынғы КСРО-дағы тоталитарлық тәртіп, бүкіл әлемді, соның ішінде Қазақстанды да қамтыған экологиялық дағдарыс.
szh.kz/569407/адам-деген-түсініктің-мағынасы-қандай


қандай йога мен
Патрио - Отан, патриот - отаншыл, патриотизм - отаншылдық. Патроиот адам өз Отаны үшін қызмет етеді, абыройын асырады, Отаны үшін жанын құрбан етуге дайын адам.
Патриот- өз Отанынадал сүйетін, қызмет ететін, өз мүддесінел мүддесі жолында құрбан қылатын, басқа ұлттар мен ұлыстарға кеңпейілділікпен қарайтын адам өзінің Отанына берілген, оның мүдделеріне қызмет ететін адам.
Көкірек көзді деген - ояу, яғни болып жатқан проблемалардың шешілуіне бей-жай қарайтын ұйқыдағы адам емес, солардың шешілуіне ат салысатын, сана-сезімі жоғары адам, әрбір нәрсеге терең түсінікпен қарайтын адам, мысалы, қазір Қазақстанда болып жатқан проблемалар болса, сол проблемалардың дұрысталуын уайымдайтын, қам жейтін, терең ойланаын адам.
Мәдениет - адамның өз қолымен, ақыл-ойымен жасағандары және жасап жатқандарының бәрін түгел қамтиды. Жай ғана сауат ашудан және тазалық ережелерін сақтаудан бастап, өмірдің асқан үлгілі шығармаларын жасағанға дейінгі ұғымды қамтып жатқан - мәдениет саласының өрісі кең.
Шынында да, өнер мөдениеттің алтын қазынасы, адамның ұлылығын білдіретін ғажап көріністердің бірі — оның әсемдікке, сұлулыққа үмтылуы. Осыған дейін қарастырылған анықтамалардан бір түйінді ой айтуға болады: мәдениет — адам әлемі.
Алматы, Жамбыл, Талдықорған облыстарында, сондай-ақ Семей, Шығыс Қазақстан облыстарының кейбір аудандарында әдеби тіліміздегі дауыссыз ұяңш дыбысы орнына тіл алды чдыбысы қолданылады. Мәселен, Ақчал, Чегебай, Чотбай, Чойбек т.б.
Балаларға ат қоюды ертеде белгілі дәрежеде ырым мен дәстүр ерекше орын алып отырған. Олардың кейбірін сөздің киелі күшімен де байланыстырып отырушылық көне дәуірден бар құбылыс. Сол ескі замандарда балаларға көз тиюден немесе жын-шайтаннан сақтау мақсатымен елеусіз оғаш есімдер қойып отырған.
Эго деген меніңше адамның өзінің ойлары, пікірі деген мағына сияқты. Мысалы эгоист адам деген сөз өзін көбірек ойлап қалған адам дегенді білдіреді.
Эго орнына махаббат келеди.. Жан дуниедеги бос орын сонымен толтырылады. Ондай адамга ешкимнен ештене керек емес,ол ешкимди женгиси келмейди жане ештенеден кашкысы келмейди т.б. Ол жай гана жаксы кореди.
Мәдина: араб-парсы тілдеріндегі «дин» (дін) сөзімен төркіндес болып келеді. «Мәдина» сөзін араб тілінен аударғанда, қала мағынасын береді. Қала - дін мен мәдениеттің көрсеткіші. Көп үлгі тұтар зиялы болсын деген ниетпен қойылатын есім.
МАЙРА - парсының «маһире» сөзімен төркіндес есім. Моншақ мағынасында қолданылады. Қазақ арасында жиі кездесетін есім. Бастапқы мағынасынан ажырап, қазақ ішінде май айында туылғандарға қойылатын ат сияқты болып кеткен. Өзге мұсылмандар арасында «Маһире» түрінде қолданылады.
Меруерт - «інжу-маржан» сөзінің синонимі.