sol.kzbydocs.com


қандай адамды тәрбиелі деп санаймыз

сорт: есептік | күні бойынша
13.07.20
[10]
шерту:60

Тәрбие психологиясы - Психология - Реферат - Рефераттар, Курстық жұмыстар, Диплом, Кітаптар, ЕНТ / ПГК - Қазақша реферат
Низамидың тәрбие тағылымдарында - халықтық тәрбиенің  әсерлі құралы ретінде халықтың ауыз әдебиеті мен ана тілі, жазба әдебиеті мен өз халқының тарихы негізгі оқу пәні болуға тиіс деді. Ол өз шығармаларында, поэма мен дастандарында - тәрбиенің негізі жалпы адамгершілік деп есептеді. Адамгершілік - ақыл мен еңбектің, оның ішінде еңбек тәрбиесінің жемісі мен нәтижесі деп уағыздады. Жас- тар махаббатын жырлау арқылы адамгершілік, эстетикалық тәрбиенің негізін салды.
Үшеуінің мәңгілік категория, адамгершілік, еңбек тәрбиесінің бірлікте жүзеге асырылуын уағыздап тұрғандай. Ол еркіндікті аңсап, тәрбиедегі демократиялық бағытты - еркін тәрбиенні жақтады. Оның өлеңдерінің сарыны адамды жан - жақты жетілдіру. Аз сөзбен көп мағына беру, бір шумақ өлең арқылы тәрбиенің бірнеше түрін бір адам бойына енгізу идеясы көрініп тұрады.
Бұл айтылған мәселелер тәрбие жұмысын толық қамти алмайды. Себебі оқушыға тіл алдырудан басқа, оның азаматтық қасиетін және осыған орай, әдептілігі мен сыпайылығын, интеллектуалдық сапасын, эстетикалық талғамын  дамыту қажет. Осыған қарағанда «тәрбие» деген ұғым бір жағдайда кең мағынада(осыған аталғнн қасиеттер және оқыту процесі де жатады).
drk.kz/load/referat/psikhologija...ijasy/22-1-0-981


13.07.20
[10]
шерту:96

Қандай адамды тәрбиелі деп санаймыз
Жазалау және ынталандыру: “Мынаны жасайтын болсаң, мұны бермейміз, көшеге шығармаймыз” деген секілді кейбір жазаларды беру дұрыс болса да, қандай жағдай болмасын баланы ұруға болмайды. Жаза көңілін қалдыратындай болмауы тиіс. Ешкімнің, өзге адамдардың көз алдында да жасалмауы тиіс. Игі істеріне өз орнымен, жасына сай ойыншық немесе велосипед алып беру секілді сыйлықтар әперіп марапаттап тұру керек. “Бұл велосипедті әкем маған Құран кәрімді хатым еткенім үшін алып берді” деп айтатындай болуы тиіс.
«Президент шешімін дәл уақытында қабылданған дұрыс шешім деп санаймыз: түрлі қоғамдық бірлестіктердің, халықтың өзге топтарының пікірін де есепке алдым. Мемлекеттің де өз мойнына жауапкершілік алып отырғаны қуантады - жұмыс берушілер есебінен 5% аударым, содан соң декрет пен сырқат кезінде зейнетақы жарналарын мемлекет енгізетін болады.
Абай түсінігінде «періште» - ең адал, білімді, еңбекқор, әділ, мейірімді, рақымды адамның тіршіліктегі, қиялдағы мифтік бейнесі, образы. Періште туралы ойын қорыта келіп, Абай «Алтын көрсе, періште жолдан шығады» дейді. «Періште алтынды не қылсын, пенде өзінің көрсеқызар сұмдығын қостағалы айтқаны». «Ол күнде нұрлы бейіс ішінде екен, Өзі де періштелер үстінде екен. Жылы жүзбен жұлдыздар жылжып жүріп, Сәлемдесер, сөйлесер күшінде екен», - деп, «періште» деген ұғымның адамдардың ерекше бір түрі, адал, таза бейнесі екенін аңғартады.
Өлмек үшін туғансың, ойла, шырақ» деп, өз замандастарын «өмір« мен «өлімнің» арасын түсінуге шақырады. Адамгершілік тұрғысынан алып қарағанда, «өлім деген не?
- Азанда теледидарды қосқанда кенже ұлым: «Мама, мен Қазақстанның Әнұранын тыңдап алайын!
sol.kzbydocs.com/қандай_адамды_тәрбиелі_деп_санаймыз


13.07.20
[10]
шерту:54

Тәрбиелі адам мен мәдениеттілік деген ұғымдарға не кіреді?

Ағылшын жазушысы Джонотан Свифт «тәрбиелі деп өзгелерді ыңғайсыз жағдайға ең аз қалдырған адамды айтамыз» дейді. Ал әйгілі философ Джон Локк тәрбие мен ұстамдылық қатар ұғымдар екенін айтады. Осыған байланысты ол былай деп жазған: «Тәрбиесіз адамның батылдығы өрескелдікпен, көп оқығандығы педантизммен, қалжыңдай білуі сайқымазақтықпен, қарапайымдылығы өзін күтпеумен, мейірімділігі жарамсақтықпен алмасады; ең сапалы деген қасиеттер жанның байлығымен сипатталады».
Әрине, біз өмір сүріп жатқан заманда күйзеліске төтеп беріп, ұстамдылық таныту өте қиын. Отбасы мүшелерімен, қоғамдық көлікте кондуктормен жанжалдасамыз. Бір айдың айлығын екінші айға жеткізе алмай әуре боламыз. Алайда қоғамда өмір сүру, өзгелермен қарым-қатынаста болу - бұл мәңгілік үйренуді талап ететін өнер екенін ұмытпаңыз.
massaget.kz/kyizdarga/psihologiya/21980/


13.07.20
[10]
шерту:24

Мектеп оқушыларына ұлттық тәрбие беру қалай жүзеге асырылуы керек?
Тәрбие теориясына байланысты әл-Фарабидің «адамға, ең алдымен, білім емес, тәрбие беру керектігі» жөніндегі на­қыл сөзі бар. Я.А.Коменскийдiң ойынша, ұлттық тәрбиенiң негiзгi ошағы отбасы дәстүрi мен тіл үйренушілер қауым­дас­тықтары ата-баба тағылымдарынан бастау алғанда ғана, оларға бiлiм берудiң тиiм­дiлiгi мен сапалылығы және қоғам үшiн қажеттiлiгi арта түседi деп санаған.
В.Га­­­лузин­ский: «... тіл үйренушілер ұжы­мындағы қоғамдық пікірдің қалыптасуы ұжым, топтар ара­сындағы көсемдер (көшбасшылар) қа­рым-қатынасына байланысты», - деген. Ә.Жұмахановтың пікірінше, ұлттық тәрбие мектептегі тәрбие жұмысында жетекші орынға айналуы шарт деп санайды. З.Жа­қы­пов «тіл үйренушілер ұжымы арқылы қазақ тілі сабақтарында ұлттық тәрбиеге бағытталған педагоги­калық іс-шаралар жан-жақты дамыған жаңа адамды тәрбиелеп шығарудың кепілі болмақ» дейді.
Осы айтылған тұжырымды қорытынды­лай келе, біз алдымен қазақ халық педа­гогикасының ұрпақ тәрбиесінде ғасырлар бойы қалыптасқан тәжірибелерін зерде­лей келе, жалпы, адамзаттық рухани құндылықтар мен ұлттық мәдениетке негізделген «жаңа типтегі тіл үйренушілер ұйымының моделін» қалыптастыруымыз қажет деп санаймыз.
mtdi.kz/component/content/articl...shilarina-ulttik


13.07.20
[9]
шерту:52

баяндама бала тәрбиесі жайлы
Баланы адамгершілікке, қарапайымдылыққа, жақсы әдетке, әдемілікке, әдептілікке ұқыптылыққа, жауапкершілікке сөзбен жеткізе отырып тәрбиелеуге болады. «Жақсы сөз жан азығы» деп бекер айтылмаса керек. Қай заман, қай қоғамда болмасын адамзат баласы жас ұрпақ тәрбиесіне зор мән беріп келген. Өркениет жолында алға ұмтылған ұлт, ең алдымен жастарға оқу білім беру ісін дұрыс жолға қоюы тиіс. Сондықтан да Елбасымыз XXI ғасырды білім жарысы ғасыры деп атап отыр. Тәрбиенің мақсаты пәнді керемет меңгерген оқушы тәрбиелеу емес, ең бастысы Адамды тәрбиелеу.
Бала дегеніміз - болашақ. Балаларымызды қалай тәрбиелесек болашағымыз солай болмақ. Келешегіміздің қожасы балаларымызды білімді де мәдениетті, тәрбиелі де әдепті, кішіпейіл де қарапайым етіп тәрбиелеу өз қолымызда.
Мұғалімдер - ұстаз атты аңсар ән, Жандар солар білім үшін жар салған, Жандар солар қыркүйегінде көш түзеп, Төл мейрамын қуанышпен қарсы алған!
bilimsite.kz/ustaz/5631-bala-tarbiesi-zhauapty-is.html


13.07.20
[9]
шерту:51

Бала тәрбиесі не үшін керек?

Бір қиыны сол - рухани аурулар әзірше көзге көрінбейді. Балалар да: «Әке, жанымыз ауырып барады, жәрдем бере гөр», - деп жылайтындай, шағым жасайтындай күйде емес. Өйткені жан ауруы адамның ішіне арыстандай ақырып, өзін білдіріп кірмейді. Жүрген ізін білдірмейтін жыландай болып, байқатпай, дыбыссыз келеді. Келеді де, адамның ең басты алтын сарайы - жүрегінен келіп орын алады.
Әрине, барлық баланың тәрбиесі қисық немесе бұзық деуден де аулақпыз. Ата-анасының аузынан бір ауыз дөрекі сөз немесе өсек пен өтірік естімей, жарқырап өскен шамшырақ балаларға қызығудан артық сөзіміз жоқ. Кешегі Абай, Ахмет, Тұрарларды осындай биік деңгейлі өнеге көріп өскен биік тұлғалар деп санаймыз.
Бала ата-анасына сөз қайтарып, тілазарлық жасап жатса, ол - бір ауру, дініне, тіліне, діліне жете мән бермей, ат үсті қарап жатса, ол екінші бір ауру.
mazhab.kz/kk/maqalalar/bala-tarb...ushin-kerek-141/


13.07.20
[9]
шерту:29

Қандай адамды тәрбиелі деп санайды
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында: «Білім беру жүйесінің басты міндеті - ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға, дамытуға  және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, еңбек нарығында бәсекелесуге қабілетті білікті жұмысшылар мен мамандар даярлау, олардың біліктілігін арттыру» деп көрсетілген.Осыған байланысты қазіргі уақытта жоғары дәрежелі кәсіби мамандар дайындау бүгінгі  күннің ең маңызды, ең қажетті мәселесі болып отыр.
Қытай және Шығыс күнтізбелерінде Барыс жылы туылған­ адамдарға арналған жұлдыз-жорамалдар бірдей беріледі. Яғ­ни ол жорамалда әр жылы туылған Барыстарға әр түрлі атау­лар мен мінездемелер берілген. Мәселен, 1902 және 1962-ші Барыс­ жылдары туылғандар «Су Барысы» деп ата­лады екен. Олардан­ жан-жақты білімді зерттеуші әрі тә­жірибе жасаушы адамдар, шешендер мен мықты саясаткерлер, қаламы қарымды жазушы­лар көп шығады. Сондай­-ақ олардың мінезінде бастаған ісін жар­­ты жолда тастап, бас­қа нәрсемен айналысып кететін қасиет те бар.
sol.kzbydocs.com/қандай_адамды_тәрбиелі_деп_санайды


13.07.20
[8]
шерту:33

Адам дамуындағы іс-әрекеттің атқаратын қызметі туралы қазақша реферат
Іс-әрекет психологиялық, әлеуметтік категорияға жатады.  Психологиялық тұрғыдан қарағанда  оның бірлік бөлігі  — амал болса,  мұның өзі операцияның элементі саналады,  ал операцияны белгілі бір істі орындаудың  тәсілі деп түсінуіміз керек.
Адам мақсатқа жету үшін түрлі құрал-аспаптарды,  информацияларды, мәліметтерді,  әртүрлі амал-тәсілдерді пайдаланады.  Бұларды игеру үшін адамның белгілі бір  білім дәрежесі,  дағды мен іскерлігі болуы шарт  деп санаймыз.
Адам табиғаты туылысынан қоғамдық, әлеуметтік деп есептеледі.  Жоғары дамыған жүйке жүйесі, ағзаның  таза адами қасиеттері  өмірдің  әлеуметтік жағдайлары әсерінен дамиды, жетілді. әлеуметтік факторлар оны әрекеттер жасауға , еңбек етуге,  жасампаздыққа үйретті,  өзінің өмірін жақсартуға, ол үшін үздіксіз күрес жүргізуге төселдірді.  Еңбек іс-әрекеттер, жарқын келешекке үміт пен сенім, оған жетудің жаңа жолдарын іздестіру,  өмір сүрудің басты мақсатына айналды. Басқаша айтқанда адам қайнаған қоғамдық процесте қалыптасады, дамиды, жетіледі.
Сонда ғана адам басқалардың қимыл әрекетіне соқыр сеніммен еліктеуді қойып, өмірді  өзінше саралайды. өмір мәнін ізденіс, іс-әрекет арқылы түсінеді. Олай болса адамның қабілеттілігі оның қандай іс-әрекетпен үздіксіз, белгілі бір мақсатпен шұғылдануын тәуелді деп айту ағаттық болмас еді.
bigox.kz/adam-damuyndagy-is-arekettin-atkaratyn-kyzmeti/


13.07.20
[8]
шерту:24

Бала тәрбиесі не үшін керек?
Бір қиыны сол - рухани аурулар әзірше көзге көрінбейді. Балалар да: «Әке, жанымыз ауырып барады, жәрдем бере гөр», - деп жылайтындай, шағым жасайтындай күйде емес. Өйткені жан ауруы адамның ішіне арыстандай ақырып, өзін білдіріп кірмейді. Жүрген ізін білдірмейтін жыландай болып, байқатпай, дыбыссыз келеді. Келеді де, адамның ең басты алтын сарайы - жүрегінен келіп орын алады.
Әрине, барлық баланың тәрбиесі қисық немесе бұзық деуден де аулақпыз. Ата-анасының аузынан бір ауыз дөрекі сөз немесе өсек пен өтірік естімей, жарқырап өскен шамшырақ балаларға қызығудан артық сөзіміз жоқ. Кешегі Абай, Ахмет, Тұрарларды осындай биік деңгейлі өнеге көріп өскен биік тұлғалар деп санаймыз.
Бала ата-анасына сөз қайтарып, тілазарлық жасап жатса, ол - бір ауру, дініне, тіліне, діліне жете мән бермей, ат үсті қарап жатса, ол екінші бір ауру.
tauhid.kz/component/k2/item/364-...-shin-kerek.html


13.07.20
[8]
шерту:21

| ТӘРБИЕ ЖҰМЫСТАРЫ
Дүниежүзіндегі аса ірі ғарыш алаңы  Қазақстанда Байқоңырда және АҚШ-та Шығыс сынақ полигоны Флоридада   орналасқан. Қазір ғарышқа 300 - ден астам адам ұшқан.Олардың ішінде қазақ ғарышкерлері Тоқтар Әубәкіров (1991ж), Талғат Мұсабаев (1994, 1998, 2001ж) бар.
-Е, балам, сенің арғы аталарың өз заманының беделдісі, ел басқарған, нағашыларың да сөзге шебер болған дана адамдар. Адам баласы ақиқатты іздейді, соған талпынады.Егер оның іс әрекеті, ақыл ойы неғұрлым ақиқатқа жақын болса, ондай адамның қалдырған ізі де жарқын болмақ.Халқына жақын, жақсы адам үнемі жарқырап тұратын пасыл тас сияқты.Шын асылдың асылдық қасиеті жоғалмайды.
Адамзат ғарышқа ұшу туралы бұдан жүздеген жылдар бұрын армандаған еді.
sabaq.kz/1023/тәрбие-жұмыстары-2/


13.07.20
[8]
шерту:90

Тәрбиелі - тәртіптің құлы (тәрбие сағаты)
Ата-бабаларымыз бала тәрбиесіне аса зор мән берген. Бүгінгі ұрпақ біздің ертеңіміз, болашағымыз деп түсінген. Жаман туған бар болса,жаман жолда көп болса, жазаны содан көрерсіз деп ашына айтқан сөздері осының айғағы.Тәрбие-нәрестенің шыр етіп дүниеге келу сәтінен басталып,ақырғы деміне дейін созылатын толассыз үдеріс. Бала тәрбиесінің қыры мен сыры көп. Бүгінгі егеменді елімізде әсіресе ұлттық идеяларды жүзеге асыруда,өскелең ұрпақтың бойына ұлтжандылық пен азаматтық тәрбиелердің ұрығын себуде аса сақтықпен,үлкен жауапкершілікпен жұмыстанған жөн.
Ата-бабаларымыз бала тәрбиесіне аса зор мән берген. Бүгінгі ұрпақ біздің ертеңіміз, болашағымыз деп түсінген.
infourok.ru/trbiel_-_trtpt_ly_trbie_saaty-549907.htm


13.07.20
[7]
шерту:52

Қазақстан жазушылар одағы
Кесене құрылысы өзге тамдардан ер­екше. Кесе­недегі үлкен қызыл гранитке ежелгі түркі жазуымен Ман Ата деп жазылған. Одан төменде ежел­гі футарка, гер­ман, араб, авеста қа­ріп­­терімен және Мыс­ыр, шумер иеро­глиф­тері­мен әулие есімі жазылған, себебі, Ман Ата есімі осы жазулармен де әлемге тара­ған.
Алматыдағы «Ан Арыс» баспасынан ақын Алтыншаш Жақиянованың «Сүмбіле» атты жаңа кітабы жарық көрді. Автордың бұл жинағына көңіл-күй сезімдеріне толы лирикалық өлеңдері енгізілді. Ақын жырларында өзіндік «мен» арқылы күллі қоғам шындықтары мен тіршіліктің күрделі түйіндері көркем суреттеледі.
Балаларға арнап үш күн бойы Э.
writers.kz/journals/?ARTICLE=587...D=11&NUM=213


13.07.20
[7]
шерту:62

Мектпеп тәртібінің ерекшеліктері
Күн тәртібін жасағанда әрбір қадамды өлшеп жатудың қажеті жоқ. Күн тәртібінің мақсаты - оқушылардың бос уақытын тиімді пайдалана білуге дағдыландыру. Оқушы мысалы, сабағын дайындап болғаннан кейін өзі сүйетін спорт түрімен айналысса, екіншісі көркем әдебиет оқумен, үшіншісі қандай да бір прибор құрастырумен, төртіншісі музыка не сурет салумен айналысады. Егер күн тәртібінде бос уақыт қалдырылмаса, оның бастамасы мен дербестілігіне қол байлау болады.
Жақсы ұйымдастырылған еңбекте мектеп оқушылары дұрыс мінез-құлық, педагогтар мен оқушылар ұжымы органдарының дәл орындау дағдыларына ие болады, әрі нығайтады, өзара жауапкершілікке, тыңғылықтыққа үйренеді. Еңбек және қоғамдық пайдалы іс-әрекет тек қана дағдылар мен әдептерді емес, сонымен бірге оқушы өзін тәртіп талаптарына сай ұстауға бағыттайтын ізгілікті мотивтерді қалыптастыруда маңызды рөл атқарады.
kitaphana.kz/ka/downloads/refera...tep-tartibi.html


13.07.20
[7]
шерту:19

Психология
Бесіншіден, патриоттық тәрбие жүйесі оқшау емес, әлеуметтік тұрғыдан алғанда да, табиғи жағынан келгенде де басқа жүйелермен тығыз байланыста өмір сүреді. Мәселен, қоғам патриоттық тәрбиенің қызмет атқару мен даму процесіне елеулі ықпал жасай отырып, оның тәрбиелік жүйесін жаңғарту және толықтыру көзі болып табылады. Мұнсыз патриоттық тәрбие ойдағыдай дамып, қызмет атқара алмайды.
Патриоттық тәрбие басқа қоғамдық жүйелермен тығыз байланыста болады. Оның жүзеге асуына макроорта мен микроортаның әсері мол. Яғни, патриоттық тәрбие оқшау өмір сүре алмайды. Ол күрделі, салыстырмалы
www.rusnauka.com/14_ENXXI_2012/Psihologia/8_110508.doc.htm


13.07.20
[7]
шерту:55

Жеке тұлғаға бағытталған адами құндылықтар
Әдептілік, сыпайыгершілік - моральдық сапа, адамдарға деген құрмет, ал осы сапаны күнделікті тәртіпке айналдыру - адамдар тәртібінің сипаты. Әдептілік, сыпайыгершілік дегеніміз, жалпы алғанда ілтипаттылық, барлық адамдарға тән қайырымдылық қасиеттің сыртқы көрінісі. Ж.Ж. Руссо: «Шынайы сыпайыгершілік адамдарға тілектестікпен қараудан тұрады», - деп жазған. Адамның сыпайыгершілік қасиеті мен әдептілігі күнделікті өмірдің әрқилы сәттерінде өзін-өзі дұрыс ұстауы арқылы байқалады, бағаланады. Әдепті, кішіпейіл болу үшін әрқилы талаптарды да жете білген жөн.
Мәдениетті адам өзін-өзі қарапайым, табиғи жағдайда ұстайды, кез-келген жерде бірдей мінез көрсетеді, өзін қоршаған басқа адамдармен қарым-қатынас орнатқанда олардың қызметіне, лауазымына, туысқандық байланысына қарамайды, керісінше олардың кісілігіне, мәдениеттілігіне қарап қарым-қатынас жасайды. Ол өз-өзіне сын көзбен, өз ісіне жауапкершілікпен қарайды, күдіктенеді. Ол: «Мен осылай ойлаймын, мүмкін қателесермін», - деп, өз пікірін өткізуге тырыспай, басқаларды да тыңдайды.
zkoipk.kz/ss1/906-conf.html


13.07.20
[6]
шерту:21

"Қызға қырық үйден тыю" дегенді қалай түсінесіздер? - Cұрақ-Жауап сайты
Бүгінде жастар арасында «азаматтық неке» деген пәле шықты. Неке деген аты болмаса, бұл жерде бірге тұратын қыз бен жігіт өзара келіспей қалса, екеуі екі жаққа кете береді. Бір-бірінің алдында ешқандай жауапкершілік сезінбейді. Тіпті, екеуінің арасында бала болса да ешкім ешнәрсеге жауап бермейді. Батыстан келген бұл «үрдіс» те жастар арасында кеңінен белең алып барады. Олар үшін бұл - үйреншікті дүние. Әсіресе, «неке» деген қасиетті ұғымның қадірін кетіріп жүргендердің ішінде өзіміздің қаракөздеріміздің де жетіп артылатыны жаныңа батады.
Бүгінгі жастар «заман осындай» деген желеумен батыстық менталитетке ден қойған. Қыздарымыз бұрымын қырқып, тіпті, шашын сыпырып сәнденсе, жігіттеріміз керісінше, шаш өсіруді жөн көреді.
surak.szh.kz/443778/қызға-қырық-...лай-түсінесіздер


13.07.20
[6]
шерту:22

Сәдуақас қажы Ғылмани мешітінің ресми сайты -
Баланы жеті жасқа толғанда намазға баулып, Аллаһтың алдындағы міндеттерін, яғни мұсылмандық парыздарын үйренуге тәрбиелеген жөн. Өйткені, Құран Кәрімде: «Үй ішіңе намаз оқуды әмір ет, өзің де сабыр сақтап үнемі орында» («Таха» сүресі 132-аят), - деп бұйырылған.
Омардың (р.а.) халифалығы кезінде бір адам оған баласын ертіп келіп: «Ей, мұсылмандардың әміршісі. Мынау - менің ұлым. Өзіме қарсы шығып, жапа шектірді», - деп шағымданады. Омар (р.а.) балаға қарап: «Құдайдан қорықпайсың ба? Баланың әке-шешеге қарсы шыққанын кімнен көрдің? Ата-ананың ақысын білмеуші ме едің?» - деп ұрсады. Бала еш қаймықпай: «Мырзам, айтып тұрғаныңыз әке-шешенің ақысы. Ал, баланың ақысы жоқ па?» - деп сұрайды. Омар (р.а.): «Иә, ата-анада баланың да ақысы бар. Ең әуелі үйленерде баласына ана болатын жақсы жар таңдауы тиіс.
Мұны естіген бала: «Уа, мұсылмандардың әміршісі! Әкем жоғарыдағы айтқандарыңыздың ешбірін орындаған жоқ. Біріншіден, менің анамды құл базарынан сатып алған.
sunna.kz/kz/culture/view?id=26


13.07.20
[6]
шерту:133

Дәріс. Балалар ұжымы – тәрбиенің объектісі және субъектісі.
А.С.Макаренко: «Өз тәжірибесінде мен өзімнің тәрбиеленушілеріме толық кең түрде, ешқандай жеңілдіксіз талап қойып та отырдым және мүлтіксіз, айқын, тікелей, үзілді — кесілді талап қою педагогиканың дұрыс заңы болуға тиісті деп санаймын» деген. Белсенділер тобын іріктеп алып жұмыс жүргізу мұғалім, мектеп талабын іске асырудың негізгі мақсаты, іс - әрекетті ұжымның өміріне пайдаланудың басты жолы болып есептеледі. А.С.
Ұжымды ұйымдастыруды неден бастау керек? Ұжым әлеуметтік жанды тұлға. Сондықтан А.С.Макаренко: «Дұрыс тәрбиелеудің бірден - бір жолы жеке адамды тәрбиелеу деп санамаймын, бүтін ұжымды тәрбиелеу деп санаймын. Өзім де 17 жасымнан мұғалім болдым, өзімде көпке дейін ең жақсысы — жеке оқушыны ұйымдастыру, соны төрбиелеу, екіншісін, үшіншісін, оныншысын тәрбиелеу, бәрі де тәрбиелі болған кезде олар жақсы ұжым болады деп ойладым.
Тәрбие теориясының негізгі бір принципі - «ұжымда ұжым үшін, ұжым арқлы тәрбиелеу» деп анықталған. Тәрбиенің ең негізгі құралы мектеп ұжым, ол - ортақ мақсатпен, іс - әрекетпен, гуманистік қарым - қатынаспен және жоғары жауапкершілікпен біріккен балалар мен ересектердің одағы.
studopedia.org/9-199419.html


13.07.20
[5]
шерту:22

Ликург деген не? Ликург деп қандай адамды айтады? - Сұрағым бар сайты
Сіздің жауапқа пікіріңіз: Аты-жөніңіз: Напишите мне, если после меня будет добавлен комментарий:Напишите мне, если после меня добавят комментарий
Сіздің сұраққа пікіріңіз: Аты-жөніңіз: Напишите мне, если после меня будет добавлен комментарий:Напишите мне, если после меня добавят комментарий
isurak.kz/29881/ликург-деген-не-...ай-адамды-айтады


13.07.20
[5]
шерту:26

Адам бойындағы асыл қасиет — Тәрбие.kz

Тәрбиелі адам әрқашан дұрыс жүру, дұрыс сөйлеу әдебінен жаңылмақ емес. Әрқашан барлық жақсы нәрсе тәрбиеліктен басталады. Көшеде кетіп бара жатып, жаман сөз айтып айғайлап, жүрген адамдарды көресің. Сонда бұл не нәрсе деген ой еріксіз санаңда жаңғырары анық. Өмірдегі ең жаман нәрсе «тәрбиесіз» деген сөз. Тәрбиесіз болсаң бірінші өзіңе, одан кейін ата-анаңа сын. Ата-ананы ретжітпеу олардан алған тәрбиені дұрыс қабылдағаның болып есептеледі.
Адам өмірде әдепті, ұқыпты болуы керек. Сыпайылық үлкенге құрмет кішіге ізеттіліктен басталады. Ұл ұятты, қыз инабатты болса, сыпайылық деген осы. Өзіңе тән жұмбақ мінезіңмен әрдайым сыпайы бола білсең, әдептіліктің кепілі. Сәлемдесуден қоштасуға дейінгі әдептілік те сыпайылық болып табылады.
www.tarbie.kz/7821


13.07.20
[5]
шерту:24

Өзін қор санайтын баланың табысқа жетуі қиын
Психологтар бала бойындағы өзін қор санау сезімін мінездегі кемістік деп қарайды. Ол баланың өсіп-жетілуінде зиянды екені айтпасақ та түсінікті жай. Қорланған бала қорқақ, тұйық, елмен араласпайтын, ашушаң, алға ұмтылмайтын, қанша өзін ғана ойлағанымен өзіне сенімі аз болады. Осындай өзін-өзі қор санайтын бала қандай нәтижелерге қол жеткізуі мүмкін? Адам өмірінде бала кездің орны айырықша. Ол сабақ оқып, білім алып, ортаға өзін қалыптастыратын кезең. Осы кезде ол жоғарыдағыдай мінез кемістігіне ұшыраса не болмақ?
Сабақта немесе өзге сала бойынша нысана жоғары белгіленіп, емтиханда немесе өзге істе қайта-қайта сәтсіздікке ұшыраудан; басқалардың артық тұсын ылғи да өзінің осал тұсымен салыстырудан (мысалы, біреудің белгілі бір спорт түріне жетік болғанын, өзі олай емес екенін кемістік санайды).
www.namys.kz/?p=31470


13.07.20
[5]
шерту:62

Тәртіп - тәрбие бастауы ашық сабақ - Ашық сабақтар - Қазақша рефераттар - Қазақша тесттер мен шпорлар - Қазақша презента
Назиғат: Қайырымдылық - айналадағы адамдарға ізгілікті іс жасау. Қайырымдылық бар жерде қатыгездікке жол жоқ.Өзгелер үшін жасалған ізгілік адам жанын нұрландырады, адамдық мәртебесін көтереді. Қайырымды бала қашанда ата-анасының мақтанышы.
Жансая: Әділ болу -адамшылықтың асыл белгісі. Әділетті қоғам адамдар имандылық қағидаларын қатаң сақтағанда ғана құрылады. Әдет-ғұрып дәстүрлеріне қалыптасқан қағидаларға, құқықтық нормаларға, заңға сүйенгенде ғана әділдік жеңеді. 
Құрметті қонақтар, тәрбиелеген әрбір балаларымыз - еліміздің мәртебесін асқақтатар ұландары бола берсін деген тілекпен бүгінгі тәрбие сағатымызды аяқтаймыз. Балалар, сендер де әдепті, тәртіпті, мәдениетті оқушы болып, жарқын болашағымыздың ертеңі болыңдар!
referatikz.ru/load/aza_sha_refer...rtip/32-1-0-2757


13.07.20
[5]
шерту:28

Әйел — бір қолымен әлемді, екінші қолымен бесікті тербетеді…

Қазақтың көшпелі дәуірінде қыздарды, әйелдерді жоғары бағалаған. «Олар-өмір-өмірдің сәні мен салтанаты, ер адамдардың ақылшысы, балалардың тәрбиешісі» деп қараған. Әйел туралы сөз қозғау әрі оңай, әрі қиын. Әйел ибалы қыз, инабатты келін, қарындас, ана, апа, әже. Тоғыз ай, он күн толғатып, «тар құрсағын кеңітіп, тас емшегін жібітіп» әйел бүкіл   адамзатқа өмір сыйлайды.  Ата бабаларымыз да әйелді құрмет тұтқан. Содан да болса керек, ұрпақ тәрбиесін әйел- анаға жүктеген.
— Қазақ халқы әрдайым әйел баласын, ана­ны қадір тұтып, құрметтей білген.
makala.kz/kogam/әjel-bir-қolymen...sikti-terbetedi/


13.07.20
[4]
шерту:13

Сматаева Р
Ойынның тәрбиелік маңызы жоғары деп бағалап, А.С. Макаренко былай деп айтқан: «Бала өмірінде ойынның маңызы зор, ересек адам үшін еңбектің, жұмыстың, қызметтің қандай маңызы болса, нақ сондай маңызы бар. Бала ойында қандай болса, өскен соң жұмыста да көп жағынан сондай болады.»  деген. Сондықтан келешек қайраткерді тәрбиелеу ең алдымен ойыннан басталады. Ойынды кіші жастағы балалардың табиғаты қажет етеді. Балалардың еңбегі, оқуы ойыннан басталады.   Ойын арқылы баланың білім алуға, оқуға қызықтыра отырып, тұлғаның дамуын қалыптастыруға болады.
Айналадағы әлемді ойын, серуен, ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде тәрбиешімен, ересектермен, құрдастарымызбен қарым-қатынас жасау кезінде танып білеміз.
www.rusnauka.com/3_SND_2016/Pedagogica/5_206871.doc.htm


13.07.20
[4]
шерту:24

Воспитательный урок : "Оқушылырға отан, отбасы, ұғымдарын" на казахском языке
- Біздің Отанымыз - Қазақстан Республикасы. Біздің еліміз тәуелсіз, егеменді мемлекет. Біз тәуелсіздігімізді 1991 жылы 16 желтоқсанда алдық. Қазақстан Республикасының бас қаласы, астанасы - Астана. Еліміздің президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев. Кең байтақ Отанымыздың қалалары, байлықтары өте көп. Қазақстанда алтын, мұнай, көмір, түрлі - түсті металдар өндіріледі. Алматы, Астана, Шымкент, Маңғыстау, Қостанай, Қарағанды, Семей сынды үлкен қалалары бар. Туған жеріміздің табиғаты өте керемет. Өзен - көлдеріміз де бар.
Міне оқушылар! бүгін «Менің отаным Қазақстан» атты сынып тәрбие сағаты өтті.Мұнда өздеріңнің отанға деген сүйіспеншіліктеріңді Ақын жазушылардың өлеңдерімен, нақыл сөздерімен көрсеттіңдер. Сондықтан «Отан оттанда ыстық демекші» отанды сүйіңдер!
Мұғалімнің қорытынды сөзі: Тәрбиенің мақсаты балаларымызды елін, жерін, мектебін сыйлайтын етіп оқытып,тәрбие- леуіміз керек. Халық даналығы: «Бір әкенің тәрбиесін жүз мектеп бере алмайды»дегендей ата-аналардың көмегінсіз жеке тұлға тәрбие- леуіміз қиын, сондықтан мектеппен тығыз байланыста
infourok.ru/vospitatelniy-urok-o...zike-494096.html


13.07.20
[4]
шерту:99

Оқушыға патриоттық тәрбие беру - История - В помощь учителю - Учительские университеты - Коллеги
Патриотизм дегеніміз - Отанға деген сүйіспеншілік, жеке адамның аман- саулығының қоғамдық - мемлекеттік қауіпсіздікке тікелей байланыстығын сезіну, ал мемлекетті нығайту дегеніміз - жеке адамды күшейту екенін мойындау, қысқасын айтқанда, патриотизм мемлекет деген ұғымды жеке адаммен, яғни оның өткенімен, бүгінгі күнімен және болашағымен қарым-қатынасты білдіреді.
Қазақстан Республикасы - өзінің тәуелсіз мемлекет екендігін бүкіл әлемге дәлелдеді. Енді басты міндет - осы мемлекеттің өркендеп өсуі, халықтың әлеуметтік, экономикалық жағдайын көтеру. Қазақстанды - Отаным деп таныған әрбір азаматтың осыған өз мүмкіндігінше үлес қосуы тиіс.
collegy.ucoz.ru/publ/24-1-0-5965


13.07.20
[4]
шерту:19

«Қыз инабаттылығымен әдемі-әдептілігімен сәнді»

Сізді кенеттен сенбі күні мектепке шақыртты не себепті шақыртқандары да белгісіз. Ал сіздің сол күнге жоспарлап қойған маңызды шаруаңыз бар еді.Сіз не істер едіңіз?
Ұлттық салт -дәстүрін білу, оның негізгі астарын түсініп, атадан балаға мирас ету қазіргі таңда әсіресе, қазақ қыздары үшін ауадай қажет нәрсе деп ойлайсыз ба? Неге?
участие в научно-практических конференциях, творческих конкурсах, семинарах, круглых столах, педагогических чтениях различного уровня; копии публикаций научно-методических материалов в периодической печати, средствах массовой
45minutkz.wordpress.com/2012/02/...-әдемі-әдептілі/


13.07.20
[3]
шерту:73

_Әдептілік қағидалары - Люди - Өнегелі өмір
Әдептілікті сақтау адамның арына байланысты. Қандай да бір әдептілік қағидасына немқұрайды қараған адам міндетті түрде қандай да бір жазамен жазаланбайды. Бірақ, ол елдің көзінде жағымсыз күйде қалады. Міне, адамды күйіндіретін де осы мәселе. Яғни оның ары кісіні әдепті болуға итермелейді. Әдепсіздікке жүгінген жағдайда өз ар-ұжданының азабына ұшырайды. Әдептіліктің адамға рухани әсері осында жатса керек.
Қоғамдағы ең бағалы адам — әдепті адам. Әдепті адамдар - коғамның баға жетпес байлығы, әрі мәртебесі. Қай қоғамда әдеп жоғары қойылса, сол қоғамның абыройы жоғары, түрмысы да бақуатты болады. Бір адамның қандай да бір әдепсіздік ісі міндетті түрде айналасына күйедей жүғып, қоғамға зор зиянын келтіреді. Халыктың: "Бір қарын майды бір күмалақ шірітеді",- дейтіні сондықтан болса керек.
Адамгершілік сезім де осы әдептен басталады. Адамның жеке басындағы адамдық қасиеттерін, оның адамгершілік сезімдерін әдеп жетілдіреді. Жалпы алғанда, әдеп адамды мейірімді, рақымды етіп, ол арқылы қоғамды бақытқа кенелтеді. Лұқпан хакімнен "Әдептілікті кімнен үйрендің?" деп сүраған корінеді. Сонда ол: "Әдепсіздерден. Әдепсіздің тұрпайы корінген әрекетінен бойымды аулақ салдым" деген екен. Адам осылай өзін-өзі тәрбиелей алуға тиіс. Өйткені, не нәрсе болмасын тәрбие аркылы ғана іске асады.
Адамның жеке басы дегеніміз — оның кісілігі. Ал, кісілік дегеніміз — адамның абыройы, беделі, дәрежесі. Бұның бәрінің ұйытқысы — әдептілік. Ендеше, адам өзінің өмір сүру салтын, ғүмыр кешу колын осы әдептілікке негіздеуі керек. Әдептілік адамның жеке күлқын жолға кояды, оны қоғамға пайдалы адам етіп шығарады. Бүл түрғыдан алғанда адамдардың коғамдык өмірі осыған байланысты болып келеді. Яғни, қоғам жеке адамдардың жақсы болуын калайды. Ал, адамды жақсы ететін — әдеп.
Жеке адам өмірін әдептілік қағидаларына сай калыптастыру керек-ақ. Алайда мұны дүрыс түсінбейтін адамдар да кезігіп калады. Олар: "Жеке адамның өміріне ешкім араласпауы керек, әркім өз өмірін өзі біледі" деген пікірге жүгінеді.
www.ardaktylar.kz/persons/deptlk-aidalary


13.07.20
[3]
шерту:15

«Отбасында әр таңымыз Әнұранмен атады»
- Ол - себебі бар шындық. Мен сізге мұны нағыз қызыл­ордалық ретінде әрі тіл маманы ретінде талдап берейін. Біздің Қызылорда аймағының 90 пайызында қазақтар тұрады. Екінші себебі, бізде қазақ тіліндегі мектептер өте көп. Қазақ тілін біз мемлекеттік тіл ретінде танимыз. Қазақ елінің азаматы, азаматшасы болғандықтан қазақ тілін білуді борышымыз деп санаймыз.
- Азанда теледидарды қосқанда кенже ұлым: «Мама, мен Қазақстанның Әнұранын тыңдап алайын!» дейді. Мен сол балаға ешқашан да: «Сен кімсің, түріксің бе, қазақсың ба, орыссың ба?» деген емеспін. Ол өзі: «Мама, мен қазақпын!» дейді. «Неге?» деп сұрасам, ол айтады: «Мама, мен Түркияда тұрып жатқан жоқпын, Қазақ­станда тұрамын ғой…» дейді. Кіп-­кішкентай 5 жастағы бала­қай маған солай дегенде үндей алмадым. Жасыратын несі бар, ішім жылып қалады.
egemen.kz/2015/09/03/74897


13.07.20
[3]
шерту:42

Кәсіподақтар: Президент шешімін дұрыс деп санаймыз – Жаңалықтар таспасы – Бүгінгі Қазақстан жаңалықтары.
«Президент шешімін дәл уақытында қабылданған дұрыс шешім деп санаймыз: түрлі қоғамдық бірлестіктердің, халықтың өзге топтарының пікірін де есепке алдым. Мемлекеттің де өз мойнына жауапкершілік алып отырғаны қуантады - жұмыс берушілер есебінен 5% аударым, содан соң декрет пен сырқат кезінде зейнетақы жарналарын мемлекет енгізетін болады.
bnews.kz/kk/news/post/143148/


13.07.20
[3]
шерту:26

Отбасы – тәрбиенің басты ұясы - Коммунальное государственное учреждение "Средняя школа №21" отдела образования города Ко
Халық «Ұяда не көрсе, ұшқанда соны ілерсің» деп тегін айтпаған. Жас шыбық иілгіш болса, жас адам да сондай жақсыға да, жаманға да бейім боатыны баршамызға аян.
5)      «Баланың өскенде жақсы, өнегелі адам болып шығуына отбасынан алған тәрбиенің ықалы зор» дегенге өз пікіріңіз, көзқарасыңыз қандай?
Көрнекілігі: қанатты сөздер («Отбасы - тәрбиенің басты ұясы», «Адамның адамшылығы ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады», «Ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі»).
1) Балаңыз сабақты 4 пен 5-ке оқиды. Бір күні сабақтан екілік баға алып қалды. Екілік баға алған күнделік бетін жыртып тастаған.
sc0018.kokshetau.akmoedu.kz/docu...DDCAD475B42/?p=2